XStore theme eCommerce WordPress Themes xstore official website WooCommerce templates for modern stores Find additional templates Find your perfect theme Official website XStore by 8theme wordpress support forum 8theme.com - WooCommerce WordPress themes Click here to see more XStore theme by 8theme.com best wordpress themes Learn more WordPress WooCommerce Themes Explore our best WordPress themes here Discover WooCommerce templates for your online store Find the perfect WordPress theme for your business Browse our collection of premium WooCommerce themes See our top-rated WordPress eCommerce themes Premium WordPress Themes Try XStore Demo WooCommerce Themes Read more on our blog WordPress Themes 8theme WordPress forum Visit website WordPress Themes by 8theme Check XStore Docs wordpress support forum See our recommended WordPress themes Best WooCommerce Themes XStore WordPress Themes XStore Documentation eCommerce WordPress Themes

Prekių grąžinimas ir keitimas

Lietuvos Respublikos Civiliniame kodekse ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintose „Mažmeninės prekybos taisyklėse” bei kituose teisės aktuose nustatytais atvejais ir tvarka Pirkėjas, fizinis asmuo, turi teisę atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti elektroninėje parduotuvėje įsigytas kokybiškas ir nekokybiškas prekes Pardavėjui.

Norėdamas atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti nekokybišką ar kokybišką prekę, per 14 (keturiolika) dienų nuo sutarties sudarymo Pirkėjas turi susisiekti su Pardavėju ir elektroninio pašto adresu info@manostichija.lt ir pateikti aiškų pareiškimą dėl prekių grąžinimo, bei nurodyti savo vardą ir pavardę arba pavadinimą, adresą, telefono numerį, prekių pirkimo datą, norimų grąžinti prekių pavadinimą ir kiekį. Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis teisės aktuose numatytais atvejais ir tvarka.

Grąžinant prekes Pardavėjui, būtina laikytis šių sąlygų:

Pirkėjas negali grąžinti tokių prekių, kurios greitai gendančios, yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, arba prekės negali būti grąžintos kitais Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais atvejais. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinamų prekių kokybė, pakuotė ir atitikimas saugumo ir higienos reikalavimams nepasikeistų.

Grąžindamas kokybiškas prekes, Pirkėjas atsako tik už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo dokumentą.

Jeigu gautoje siuntoje trūksta prekių ar siuntos sudėtis neatitinka užsakymo, pirkėjas privalo informuoti ir atsiųsti nuotrauką per 1 d.d. nuo siuntos gavimo.

Jeigu prekės buvo parduotos su nuolaida, grąžinama sumokėta suma po nuolaidų.

Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Atsisakydamas sutarties (grąžindamas prekes), Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie grąžinimą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes Pardavėjui. Prekės pakeičiamos arba už jas sumokėti pinigai Pirkėjui į jo sąskaitą grąžinami ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės grąžinimo į sandėlį dienos.

Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šioje Taisyklių dalyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.